AKADÉMIA PREDAJA

Dôvera, vzťah, výsledky. Praktický rozvoj predajných zručností.

"Ľudia nekupujú produkty – kupujú dôveru, vzťah a emóciu." Simon Sinek

Dobre vedený obchodný rozhovor nie je len o technikách. Je o dôvere, porozumení a schopnosti priniesť klientovi hodnotu. Obchodná akadémia rozvíja zručnosti obchodníkov od prípravy cez vedenie rozhovoru až po prácu s námietkami.

Vzdelávanie je praktické, založené na reálnych situáciách a šité na mieru potrebám klienta. Rozsah modulov je orientačný.

OBCHODNÝ ZÁSTUPCA I

- typológia klienta, postup rozhovoru

Rozsah: 1 deň

OBCHODNÝ ZÁSTUPCA II

- sila otázok a vedomého načúvania

Rozsah: 1 deň

OBCHODNÝ ZÁSTUPCA III

- nácvik argumentácie - Storytelling

Rozsah: 1 deň

OBCHODNÝ ZÁSTUPCA IV

- zvládanie námietok a náročných situácií

Rozsah: 1 deň



ASISTENT PREDAJA I

- typológia zákazníka, príprava

Rozsah: 1 deň

ASISTENT PREDAJA II

- postup obchodného rozhovoru

Rozsah: 1 deň

ASISTENT PREDAJA III

- nácvik argumentácie + riešenie námietok

Rozsah: 1 deň

ASISTENT PREDAJA IV

- riešenie náročných situácií

Rozsah: 1 deň

Pre koho je akadémia určená:

  • pre obchodných zástupcov (B2B aj B2C)

  • pre predajný personál v retaili, na pobočkách aj v call centrách

  • pre firmy, ktoré chcú posilniť predajnú komunikáciu a výsledky

Silný obchod začína vo vzťahu. A rozvíja sa v praxi. Naša akadémia stojí na oboch.